У січні 2013 року в ГТЦ пройшли навчання викладачі бібліотечних дисциплін ВНЗ І – IV р.а
З 21 по 25 січня 2013 року в ГТЦ пройшли навчання 2 групи викладачів бібліотечних дисциплін ВНЗ І – IV р.а
Тематика навчання: «Методика та зміст викладання бібліотечних дисциплін з урахуванням сучасних підходів до Європейської освіти».
Під час навчання викладачі ознайомилися з сучасними підходами до методики викладання та змісту бібліотечних дисциплін. Зокрема, провідні тренери та автори розробники програм підвищення кваліфікації бібліотекарів ГТЦ зупинилися на методиці викладання та змістовній складовій модулів 1- 6:
Основи роботи в інтернеті для бібліотечних працівників (Хіміч Я.О., Шевченко І.О.)
Нова бібліотечна послуга: використання інформаційних технологій та інтернету в бібліотеці (Шевченко І.О.)
Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек (Хіміч Я.О.)
Інтелектуальна свобода та доступність інформації в демократичному суспільстві. Етика бібліотечного працівника (Пашкова В.С., Пашков О.М.)
Адвокація: представлення інтересів бібліотек (Загуменна В.В.. Барабаш С.І.)
Технології веб 2.0 для бібліотек і користувачів:нові можливості розвитку середовища (Якушко Т.О.)
Учасники навчання ознайомилися з підходами ІПО НАКККіМ по роботі з базами практики і побували на екскурсіях в Національній парламентській бібліотеці України, Національній історичній бібліотеці України, Державній бібліотеці України для юнацтва, де на практиці розглянули конкретні теми модулів.
Питання змісту бібліотечної освіти обговорювалися також під час круглого столу «Міжнародні програми і проекти. Проекти у розвитку змісту бібліотечної освіти та майбутнє бібліотечної професії», який був проведений за ініціативою та спільно з представниками IREX (програма «Бібліоміст»). В ході дискусії було прийнято рішення про створення з представників викладачів бібліотечних дисциплін ВНЗ І – IV р.а робочої групи, яка займатиметься виробленням стратегії розвитку бібліотечної освіти (основні вимоги до освітньо-кваліфікаційних характеристик спеціальності, освітньо професійної програми, узгодженням навчальних планів тощо). Попередньо домовилися, що група буде працювати в межах УБА. Справа за активністю учасників групи та спільноти викладачів бібліотечних дисциплін в цілому.