Вакансії Науково-технічної бібліотеки ім. Г.І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інcтитут імені Ігоря Сікорського», травень 2021 р.

Консультант напряму інформаційної підтримки освіти та досліджень

Що робити:

  • моніторити інтернет-ресурси для виявлення баз даних наукових та освітніх ресурсів (комерційних та відкритого доступу) та організовувати тестовий доступ до комерційних освітніх та наукових ресурсів;
  • консультувати студентів та науковців університету (через е-пошту, телефон, сервіс Zoom) з різних питань щодо пошуку освітньої та наукової інформації;
  • організовувати та проводити освітні заходи для студентів та науковців з інформаційної та цифрової грамотності.

Бібліотека пропонує:

  • роботу в творчому колективі бібліотеки, яка якісно змінює свою діяльність;
  • можливість самореалізації та кар’єрного зростання;
  • конкурентну заробітну плату, передбачені законодавством надбавки і доплати та щорічну відпустку тривалістю 35 календарних днів.

Наш кандидат:

має фахову вищу освіту, вміє шукати інформацію за допомогою різних інформаційно-пошукових систем, аналізувати, оцінювати, відбирати, обробляти та передавати необхідну інформацію, володіє навичками роботи з великими файлами Microsoft Excel та англійською мовою на рівні, достатньому для роботи з англомовною документацією та англомовними базами даних.

Також не завадить цифрова грамотність, навички ділового спілкування, листування, знання основ наукометрії, комунікабельність, дисциплінованість, критичне мислення та здатність швидко навчатися та навчати інших.

 

Бібліотекар напряму організації культурно-освітніх заходів

Бібліотека КПІ шукає творчу та комунікабельну людину, яка (або який) приєднається до відділу культурно-освітньої роботи.

Що робити: 

  • допомагати планувати та організовувати культурно-освітні заходи 
  • здійснювати технічну модерацію онлайн-заходів Бібліотеки (від створення реєстраційних форм та супроводу заходу до розсилки відеозаписів івентів учасникам)
  • публікувати дописи у наших соцмережах 
  • брати участь у створенні сценаріїв квестів, екскурсій, подкастів та інших активностей 

Бібліотека пропонує:

  • цікаву та динамічну роботу в творчому колективі бібліотеки, яка проводить якісні зміни своєї діяльності
  • можливість самореалізації та кар’єрного зростання
  • конкурентну заробітну плату, передбачені законодавством надбавки і доплати та щорічну відпустку тривалістю 35 календарних днів

Наш кандидат:

Для роботи за напрямом організації заходів знадобиться комп'ютерна грамотність на рівні впевненого користувача (офісний пакет, сервіси Google), вміння працювати в графічних редакторах, досвід створення та адміністрування відеоконференцій на платформі Zoom, досконала українська мова та відмінні комунікативні навички. 

Також, важлива наявність фахової вищої освіти (інформаційна, бібліотечна та архівна справа). 

Досвід у сфері організації заходів та написання публіцистичних або художніх текстів буде перевагою.

Зверніть увагу, що час початку і завершення роботи може змінюватись залежно від графіку заходів, які відбуваються у Бібліотеці (загальна тривалість робочого часу не перевищує 40 годин на тиждень).

 

Якщо відчуваєте у собі сили та наснагу до такої роботи та бажаєте стати частиною спільноти КПІ, надсилайте резюме на e-mail: hr@library.kpi.ua або телефонуйте +38 (044) 204-80-72

 

Бібліотекар_ка/контент-менеджер_ка у бібліотеку БФ “БО “Меморіал Голокосту “Бабин Яр”, м. Київ, липень 2020 р.

Опис роботи:

  • Комплектування бібліотечних фондів
  • Організація, раціональне розміщення та облік основних і додаткових бібліотечних фондів, їх зберігання та реєстрація.
  • Систематизація та предметизація різних елементів електронної бібліотеки
  • Організація та використання каталогів та інших елементів довідково-бібліографічного апарату
  • Ведення та використання автоматизованих баз даних
  • Добір і видача літератури
  • Спілкування з користувачами, робота з відгуками
  • Науково-дослідна та методична робота бібліотеки, розробка та реалізація програм розвитку бібліотеки

Вимоги/побажання:

  • Вища гуманітарна освіта, бажано - бібліотечна та архівна справа
  • Обов'язкове знання ПК і здатність швидко адаптуватися до нового цифрового середовища, знання англійської мови на рівні B1 і вище

Вакансії від Державної бібліотеки України для юнацтва, січень 2020 р.

Державна бібліотека України для юнацтва запрошує на роботу:

– спеціаліста на посаду завідувача відділу редакційно-видавничої роботи.

Кваліфікаційні вимоги: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж бібліотечної роботи: для спеціаліста – не менше 1 року, бакалавра ­­– не менше 3 років.

– спеціаліста на посаду завідувача науково-методичного відділу.

Кваліфікаційні вимоги: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж бібліотечної роботи: для спеціаліста не менше 1 року, бакалавра – не менше 3 років.

Контактна особа:

Тетяна Сопова, заступник директора з науково-методичної роботи

тел.: 456-81-81, 067-971-32-56 

metoda2017@gmail.com

МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель» запрошує на роботу бібліотекаря, листопад 2019 р.

Одна з найбільших українських благодійних організацій МБФ «Єврейський Хесед «Бней Азріель» запрошує на роботу бібліотекаря.

Зайнятість – 0,5 ставки, з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 14.00. Офіційне працевлаштування та «біла» заробітна плата з першого дня двічі на місяць без затримок. Облаштоване затишне робоче місце. Оплачувана відпустка та додаткова оплачувана відпустка на єврейські свята. Багатий бібліотечний фонд. Участь у різних гарних заходах – тімбілдінг, тренінги, святкових концертах тощо. Можливість безкоштовно відвідувати у нашому фонді гуртки англійської мови та івриту, цікаві зустрічі, концерти та вистави відомих артистів України, щомісячні художні виставки живопису, графіки, авторських ляльок популярних митців.

ВИМОГИ: закінчена вища освіта відповідного напрямку, знання комп’ютера (Word, Excell, Internet), відсутність шкідливих звичок, досконале знання української та російської мов, знання англійської та /або івриту буде великою перевагою.

Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, інтелігентність, шанобливе та люб’язне ставлення до наших підопічних – осіб похилого віку, толерантність у національних питаннях та лояльність до єврейства, етичні відносини у колективі. В ідеалі – знання єврейських традицій та культури.

ОБОВ’ЯЗКИ: обслуговування читачів, видача літератури, ведення бібліотечного фонду, консультаційна робота та бесіди з читачами.

Бібліотека знаходиться на Чоколовці – вул. Пітерська 4А, м. Київ (поруч – площа Космонавтів). Тут чудова транспортна розв’язка. Територія та сучасний будинок знаходяться під охороною, для працівників є місця для паркування особистого транспорту на території фонду.

Будь-ласка, надсилайте Ваше резюме та питання на електронну адресу hr@kievhesed.org.ua.

Веб-сайт організації - www.kievhesed.org.ua.

Вакансія "Керівник напряму інформаційної підтримки наукових видань КПІ ім. Ігоря Сікорського Відділу інформаційної підтримки освіти та досліджень Бібліотеки КПІ", жовтень 2018 р.

Основні посадові обов’язки:

  • розробляє напрям інформаційної підтримки наукових видань КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • приймає участь у визначенні пріоритетних завдань щодо вдосконалення науково-видавничої діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • вивчає можливості підвищення впливовості та авторитетності наукових видань КПІ ім. Ігоря Сікорського у світовому науковому середовищі;
  • надає консультації та проводить навчальні заходи на допомогу вибору стратегії та політик розвитку наукових видань;
  • організовує та координує освітні заходи, спрямовані на розвиток наукових періодичних видань та наукових конференцій КПІ ім. Ігоря Сікорського відповідно до міжнародних стандартів якості.

Вимоги до кандидата:

  • повна вища освіта;
  • володіння англійською мовою на рівні, достатньому для роботи з англомовною документацією, роботою з англомовними базами даних, спілкування електронною поштою не нижче середнього рівня;
  • здатність швидко навчатися та навчати інших;
  • комунікативні навички.

Бібліотека пропонує кандидатам:

  • навчання у відділі специфіці роботи;
  • роботу в творчому колективі бібліотеки, яка проводить якісні зміни своєї діяльності;
  • офіційне оформлення згідно КЗпП;
  • режим роботи — повний робочий день з можливістю суміщати викладацьку та наукову діяльність;
  • можливість самореалізації;
  • можливість кар’єрного зростання;
  • оплачувані лікарняні та щорічна відпустка 35 календарних днів.

Тих, хто відчуває у собі сили та наснагу до такої роботи, бажає стати важливою частиною спільноти КПІ, просимо надсилати своє резюме Зубенко Ользі Олексіївні

o.zubenko@library.kpi.ua, 044-204-96-39, 067-458-65-17.

Бібліотека КПІ шукає web-розробника/адміністратора сайту, липень 2018 р.

Вимоги до кандидата:

  • Успішний досвід роботи в web-разробці, адмініструванні сайту;
  • Вища освіта (магістерський рівень);
  • Впевнене знання JavaScript, PHP, MySQL, HTML, CSS, LESS;
  • Досвід адаптивної верстки (Bootstrap);
  • Досвід роботи с CMS Drupal, Wordpress;
  • Розуміння сучасних тенденцій у web-розробці;
  • Здатність брати на себе відповідальність і виконувати взяті на себе зобов'язання, ініціативність і самостійність

Професійні якості:

  • Швидко розбиратися в коді та використовувати існуючі функції / методи
  • Уміння самостійно вирішувати завдання
  • Здатність швидко та якісно працювати
  • Вміння працювати в команді
  • Дотримання термінів розробки, трудова дисципліна
  • Високий ступінь відповідальності

Основні обов’язки: верстка сайту, доопрацювання та розширення існуючого функціоналу.

Бібліотека пропонує кандидатам:

  • роботу в творчому колективі бібліотеки, яка проводить якісні зміни своєї діяльності;
  • офіційне працевлаштування;
  • можливість самореалізації та кар’єрного зростання;
  • оплачувані лікарняні та щорічна відпустка 35 календарних днів.

Директор бібліотеки Українського католицького університету, червень 2018 р.

У вересні 2017 року однією з найважливіших подій у житті міста Львова стало відкриття Центру митрополита Андрея Шептицького, який став не лише родзинкою нового університетського містечка Українського Католицького Університету, але й однією з небагатьох сучасних споруд в Україні, побудованих для освітніх і культурних потреб. Центр Шептицького має служити ключовим місцем для реалізації просвітницької місії Українського Католицького Університету і провідним публічним простором, в якому поєднаються культура, наука та освіта.

Важливою складовою Центру є Наукова бібліотека університету. Згідно з місією і засадами діяльності УКУ бібліотека має стати зразковим прикладом (Center of Excellence) роботи сучасної бібліотеки за світовими стандартами.

Відтак, Український католицький університет шукає людину, яка стане генератором створення нової моделі роботи бібліотеки, лідером у її реалізації та особистісним прикладом у культурі ставлення до читача.

Український католицький університет шукає людину, яка зацікавиться їхньою ідеєю і зацікавить Інститут власними ідеями!

2017 12 28-SC-7-of-95-1

Одним з головних завдань Директора має стати стимулювання дискусій про місце бібліотеки в сучасному світі, про наукову комунікацію в електронну еру, про роль технологій в поширенні знань, тощо.

Український католицький університет хоче, щоб Директор перетворив бібліотеку у knowledge commons, яка об’єднує різні ресурси, шукає нові можливості, залучає громаду, співпрацює з університетськими підрозділами, досліджує і навчається.

Український католицький університет прагне, щоб бібліотека на чолі з Директором стимулювала взаємодію академічних і адміністративних підрозділів, підтримувала наукові дослідження та посилювала ефективність навчання в Університеті. Для цього Директор має сформувати професійну команду, віддану цінностям та цілям спільноти УКУ, та стати її лідером. Водночас він повинен бути командним гравцем для вирішення стратегічних завдань Центру Шептицького.

Український католицький університет усвідомлює, що для гармонійного розвитку Бібліотеки важливо зберегти баланс між традиційними формами та новими функціями, які витікають з викликів суспільства, що динамічно розвивається. Це дозволить створити одну з найпривабливіших в Україні університетськких бібліотек, науково-просвітницька функція якої буде підсилюватися через синергію з іншими складовими Центру та УКУ.

Директор Бібліотеки повинен не лише серцем приймати цінність і розумом усвідомлювати особливість місії бібліотеки, але також вміти ефективно поєднувати академічну, просвітницьку і адміністративну складові своєї діяльності.

Тих, хто відчуває у собі сили та наснагу до такої праці, бажає стати важливою частиною спільноти, просимо зголошуватися, підкріпивши бажання своїм резюме та мотиваційним листом. Детальніший опис посадових обов’язків тут.

Заявки можуть подаватись зі всієї України.

Український католицький університет

Тел.: 240-99-40 (вн. 3168),  050 923 77 49

Eл. пошта: hr@ucu.edu.ua

Спеціаліст відео архіву в регіональному бюро [Київ], квітень 2018 р.

Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода оголошує конкурс на посаду спеціаліста відео архіву регіонального бюро для розвитку і підтримання цифрової бібліотеки та архівів новин РВЄ/РС. Спеціаліст відео архіву буде обробляти вміст архіву та бібліотеки в регіональному бюро та звітувати безпосередньо перед менеджером цифрового архіву у Празі. Спеціаліст відео архіву буде приймати участь у розробці і створенні відео бібліотеки регіонального бюро, а також співпрацювати з командою відео-бібліотекарів та архівістів з інших регіональних бюро та каналів РВЄ/РС.

Сумісно з відділом відео архівів у Празі, спеціаліст відео архіву бюро буде встановлювати, тестувати, впроваджувати та забезпечувати поточне обслуговування інструментів бібліотечного архіву та робочих процесів у регіональному бюро та відео архіві у Празі. Особа на цій посаді буде організовувати та описувати вибрані відеоматеріали в регіональному бюро для постійного зберігання, а також відбирати телевізійні та онлайн продукти новин керуючись політикою ведення архівних фондів РВЄ/РС.

Спеціаліст відео архіву бюро буде каталогізувати відеоматеріали як англійською, так і рідною мовою (-ами) регіонального бюро. Спеціаліст архіву бюро повинен добре розумітися на новинах місцевого і світового масштабу, актуальних для РВЄ/РС, фокусуючи увагу на темах значення регіонального мовлення бюро на місцевих мовах.

Спеціаліст відео архіву є співробітником місцевого бюро, яке адмініструватиме планування, оплату, час і графік відвідування.

ОБОВ'ЯЗКИ

  1. Спеціаліст відео архіву бюро визначає і відбирає для архіву всі відеозаписи регіонального бюро, що представляють інтерес для бюро та інших служб РСЕ / РС
  2. Каталогізує записи та додає метадані на англійській та рідній мові (мовах) регіонального бюро
  3. Оцінює та відбирає контент згідно з редакційними стандартами РВЄ / РС
  4. Відбирає і передає відеозаписи в архів у Празі
  5. Координує дії з менеджерами та журналістами в інших регіональних бюро
  6. Розвиває і покращує каталогізацію медіа, архівні протоколи та процедури в бібліотеках регіональних бюро
  7. Подає звіти щодо діяльності архіву та бібліотеки відеозаписів

БАЗОВІ КВАЛІФІКАЦІЇ

Освіта:

  • Ступінь бакалавра [або еквівалент] за напрямом підготовки: бібліотекознавство, управління інформацією або документознавство, управління архівами або ступінь в суміжній галузі.

Досвід роботи:

  • Досвід у галузі інформаційних послуг (1-3 роки).
  • Значний досвід роботи з метаданими електронних ЗМІ.

Компетенції:

  • Освіта та/або досвід у галузі таксономії та тезаурусів, реляційних баз даних, індексування, керованого словника, рубрикаторів.
  • Вміння критично досліджувати, аналізувати та збирати дані з різних систем; а також надавати та представляти дані в упорядкованому та відформатованому вигляді.
  • Обізнаність у галузі систем управління медіа/цифровими ресурсами.
  • Досвід у галузі журналістики або обізнаність у галузі міжнародних відносин та поточних регіональних подій (бажано).
  • Досвід роботи в компанії з відео новинами або медіа-контентом (бажано).
  • Високий рівень організованості та увага до деталей.
  • Документально підтверджений досвід управління проектами та колективом.
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях та вкладатися у терміни.
  • Здатність швидко передбачати, виявляти та вирішувати проблеми.
  • Базові навички редагування відео.
  • Досвід роботи з MS Office та Office 365 (Word, Excel, Access, Power Point, Share Point).
  • Готовність працювати за потреби за гнучким графіком.

Знання мов:

  • Українська мова, рідна або на рівні рідної (обов'язково).
  • Англійська мова, рідна або на рівні рідної (обов'язково).
  • Російська мова, рідна або на рівні рідної (бажано).

Якщо ви зацікавлені в цій позиції, будь-ласка, надсилайте своє резюме та супровідний лист англійською мовою на rferl.jobs@teamio.eu. У заголовку теми вкажіть номер вакансії MLTB009-1801.

Бібліотекар І категорії, 2017 р.

3 500 грн.

Університет менеджменту освіти НАПН України

1

Освіта

  • Регион: Киев, Січових Стрільців 52 д
  • Контакт: Ольга Леонідівна
  • Телефон: +380509647625
  • Сайт: umo.edu.ua

Повна зайнятість

Вимоги: бібліотечна освіта, знання автоматизованих бібліотечно-інформаційних систем, УДК, створення електронної бібліотеки

Обов'язки: відповідно до функціональних обов'язків (стандартизовані)

Умови роботи: Наукова бібліотека Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, станція метро Лук'янівська, робота з 9.00 - 18.00, субота, неділя - вихідні,

Контактна особа: Ольга Леонідівна 

Senior Digital News Librarian, 2017 р.

Please quote vacancy number: MLT1234-1601

Position Summary:

Radio Free Europe/Radio Liberty seeks a Senior Digital News Librarian to support the growth and development of its Digital News Library. The Senior Digital News Librarian will report directly to the Manager of the RFE/RL Digital News Library, and play a Supervisory role for Regional Librarians. The Senior Digital News Librarian will help to develop information and data management tools and assist in building and maintaining a taxonomy and controlled vocabulary for the RFE/RL media collection. Under the direction of the Library Manager, this Librarian will test, implement and provide ongoing maintenance of Library information management tools and workflows. The Senior Digital News Librarian will assist in standardizing and maintaining integrated workflows between Prague and the Regional Libraries. This role will also perform original media cataloging and indexing, as well as research in the RFE/RL Video News Libraries to internal clients. Near native level of English language is mandatory, Russian language is desired.

Qualifications:

Bachelor’s Degree (or equivalent) required in Library Science, Information or Records Management, Archives Management, or related field.

Experience in information services (3-5 years).

Minimum of 3 years’ experience with digital media metadata.

Demonstrated education and/or experience in one or more of the following: taxonomies and thesauri, relational databases, indexing, name- and subject-authorities, controlled vocabulary, media metadata, regular expressions and data analytics, automated image annotating, Linked Open Data, Semantic Web utilities.

Demonstrated Project Management and team leadership experience.

Ability to critically research, analyze, extract, and compile data across systems; and to output and present data in an organized and formatted manner.

Experience with MS Office and Office 365 Products (Word, Excel, Access, Power Point, Share Point).

Familiarity with use, maintenance, development, or integration of Media/Digital Asset Management systems.

Basic video editing skills.

Ability to work under deadline pressure.

Keen attention to detail and highly organized.

Main Responsibilities:

The Central Digital News Librarian will be responsible for assisting in building information management tools and functionalities for identification, selection, description, and archive of Radio Free Europe/Radio Liberty’s media assets. The scope of content includes media produced across RFE’s geographically distributed Bureaus, and their broadcast and internet platforms.

Under the Digital News Archives Manager, the Central Digital News Librarian will assist in developing and enhancing media cataloging and archive protocols and procedures at the Bureau Libraries and harmonizing these Bureau practices with those at Prague Headquarters.

Supports Library workflow development and workflow improvement as needed and instructed, and interfaces with RFE/RL Engineers, Developers, Journalists, Producers, and Editors.

Supports the needs and requirements of the Regional Digital Librarians and the selection and cataloging of Regional RFE/RL media.

Populates, edits, reviews and corrects metadata in catalog records, and auxiliary databases.

Assists in compiling and reporting data on Library operations and activities.

Carries out research and compiles information in response to specific information requests.

Assists and trains users to access RFE/RL databases to research and find media.

To apply:

Please quote vacancy number: MLT1234-1601.

For consideration, applicants should send:

1) Detailed CV/resume, specifying educational and professional qualifications;

2) Cover letter referring to the vacancy number of the position, stating your interest, outlining your experience relevant to this position and your salary requirements. Send your CV and Cover letter to: jobs@rferl.org

This position will remain open until best-qualified candidate is selected. Due to the high volume of applications we receive for each job, in many cases we will only contact you if you have been selected for an interview. Thank you for your understanding.

Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL) is an international broadcast organization based in Washington, D.C. and Prague, Czech Republic. RFE/RL's programs -- via radio, the Internet, and television -- reach influential people in 23 countries, including Afghanistan, Iran, Russia, the Caucasus, and Central Asian nations. RFE/RL's mission is to provide accurate and reliable news and information to domestic audiences in the local language. RFE/RL broadcasts in 26 languages and attracts more than 26 million weekly listeners and online visitors. With more than 400 journalists, 750 freelancers, and 17 local bureaus, RFE/RL is one of the most comprehensive news operations in the world. It is funded by the U.S. Congress through the Broadcasting Board of Governors (BBG).

Source.