Українська бібліотечна асоціація
Бібліоміст
Шановний, Гість! вітаємо Вас на сайті УБА

Семінар «Задоволений клієнт як фактор успіху», 31 січня – 1 лютого, Гете-Інститут в Україні

Вівторок, 1. Лютий 2011 13:42 - 00:00

Семінар, організований Гете-Інститутом в Україні у співпраці з Українською бібліотечною асоціацією,  має за мету теоретично і практично розкрити концепції менеджменту, орієнтовані на потреби користувачів.

25 учасників, серед яких 9 – від Української бібліотечної асоціації (представники колективних членів УБА), обговорять сильні й слабкі сторони в обслуговуванні клієнтів, поділяться досвідом лобіювання та співпраці з громадою, розглянуть механізми мотивації співробітників і шляхи покращення сервісної діяльності.

Семінар веде докт. Ганнелоре Фогт, яка очолює Міську бібліотеку м. Кьольна, одну з найбільших бібліотечних мереж Німеччини. Пані Фогт вже багато років входить до менеджмент-комісії Німецької бібліотечної спілки (DBV), очолює раду «Інформація та бібліотека» Гете-Інституту і є співвидавничинею журналу «Бібліотека. Дослідження та практика».

Фотоматеріали з семінару дивись тут.

Назад

instruction

Членський квиток УБА

fakeNewsmap web 2biblioForum