Студентський Воркспейс «Belka» (Науково-технічна бібліотека ім.Г.І.Денисенка НТУУ «КПІ» імені Ігоря Сікорського)
ОПИС ТРЕНІНГУ
Тренінг надає розширені навички з комплексного маркетингу в соціальних мережах, від промо спільнот до аналізу ефективності та роботи з негативом. Курс розрахований на бібліотекарів, як тих, хто вже має спільноти в соціальних мережах, так і тих, хто тільки планує просування за допомогою соціальних медіа.
Тренінг буде побудований на прикладах спільнот бібліотек, бізнесу, некомерційних проектів і буде включати аналіз їх спільнот.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ *:
Тренди social media 2016. Огляд соц.мереж й аудиторії України. Яка соц.мережа ваша?
Куди рухаються соціальні медіа? Чого брендам чекати від соціальних мереж в найближчому майбутньому? Як вибудувати стратегію з урахуванням майбутніх змін? В яких соціальних мережах шукати вашу цільову аудиторію?
Контент-стратегія. Контент-план.
Ви дізнаєтеся, чому користувачі діляться контентом, отримаєте рекомендації, як крок за кроком розробити контент-стратегію, потренуєтеся використовувати новини й ситуативний маркетинг на свою користь.
Вконтакте vs Facebook.
Ви дізнаєтеся, чим відрізняється аудиторія в цих соц.мережах, чому віддати перевагу - сторінці або групі, на що звертають увагу користувачі, приймаючи рішення про вступ в співтовариство. За допомогою кейсів розберемо, який контент використовувати для цих соціальних мереж, щоб домогтися залучення.
Instagram vs Twitter.
Чи варто бібліотекам використовувати ці платформи? Як залучати користувачів в цих соц. мережах, які корисні сервіси допоможуть в роботі з ними? Що потрібно врахувати при роботі з цими соц.мережами?
Онлайн-репутація. Моніторинг згадувань. Робота з негативом.
Як моніторити згадування про вас й вибудовувати онлайн-репутацію? Як реагувати на негатив? Що робити, якщо вас троллять? Кейси різних брендів.
Статистика та сервіси, які допомагають в роботі з соціальними медіа
Про що можуть розповісти метрики статистики соціальних мереж? Як їх трактувати? Які сервіси допоможуть полегшити роботу з соц.мережами?
Аудит ваших сторінок. Відповіді на запитання
* У програму можуть бути внесені зміни, враховуючи запити учасників тренінгу. Заповнюючи форму реєстрації, будь ласка, вкажіть питання, на які ви хотіли б отримати відповідь під час тренінгу. Також прикріпіть посилання на ваші спільноти в соціальних мережах.
В РЕЗУЛЬТАТІ ВИ:
- визначитеся, в яких соціальних мережах «живе» ваша цільова аудиторія;
- розробите контент-стратегію;
- зрозумієте, як домогтися залучення користувачів;
- навчитеся працювати з негативом в соціальних медіа;
- дізнаєтеся, як інтерпретувати статистику соц.мереж.
ПРО СПІКЕРА
ЮЛІЯ МАЛЬКОВА - засновниця спільноти для жінок-підприємців ProWomen By. Спеціаліст в галузі маркетингу й комунікацій. Більше 5 років роботи в сфері офлайн й онлайн-маркетингу, event-менеджменту, PR, SMM. Досвід виведення на ринок і просування компаній в сфері послуг, включаючи бренди преміум-сегменту. Запуск загальнонаціональних інформаційних і PR- кампаній для проектів в сфері освіти, громадянського лідерства та моніторингу. Автор курсу "SMM для бібліотек" та статей для ProWomen By.
ОРГАНІЗАТОР: Українська бібліотечна асоціація.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ТУТ. Реєстрація триває до 1 грудня.
Також для участі у тренінгу необхідно зробити благодійний реєстраційний внесок у розмірі 250 грн., який покриває вартість роздаткових матеріалів, сертифікат учасника, обід, кава-паузи та організаційні витрати.
Банкiвськi реквiзити УБА для сплати добровільних пожертвувань:
ВГО «Українська бібліотечна асоціація»
код ЄДРПОУ - 21656118
р/р 26007230080352
в АТ «ПроКредитБанк»
МФО 320984
Призначення платежу: добровільні пожертвування за участь у тренінгу УБА 09.12.2016 р. _________(ПІБ).
Або можна оформити внесок через сервіс онлайн оплати, розміщений нижче.
Копію платіжного доручення надсилайте на електронну адресу info@ula.org.ua. |