Оголошення
Переможці 11 раунду конкурсу проектів співпраці бібліотек з місцевими громадами
Щиро вітаємо переможців 11-го раунду конкурсу співпраці бібліотек з місцевими громадами «Маркетинг і реклама в бібліотеках » і бажаємо результативного виконання проектів:
1. Центральна бібліотека Дніпропетровської централізованої системи публічних бібліотек для дорослих, проект «Мобільна бібліотека для мобільних людей: Дніпропетровська Центральна міська бібліотека в App Store».
Бібліотека запропонує інноваційну послугу для мешканців міста, що активно користуються сучасними інформаційними технологіями – застосунок для Ipad/Iphone під назвою “Dneprlibrary” (безкоштовна програма, яка створена для використання в онлайн- супермаркеті App Store). Така бібліотечна послуга з’явиться вперше на пострадянському просторі, оскільки жодна бібліотека ані в Україні, ані в інших країнах СНД раніше не пропонувала аналогічну послугу своїм користувачам. Застосунок складатиметься з функціональних вкладок «Культурної мапи Дніпропетровська», ТОР-10 надходжень (віртуальна виставка нових надходжень книг з можливістю читання та завантаження в тестовому режимі), «Запитай у бібліотеки» та основних відомостей про бібліотеку.
2. Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека, рекламна кампанія «Бібліотека – безліч можливостей для тебе!»
Проект спрямований на заповнення інформаційного вакууму між бібліотекою та громадою та поширення інформації про різноманітні можливості, які надає сучасна бібліотека для мешканців міста. Бібліотека планує розробити та виготовити нові якісні рекламні афіші та сітілайти і розмістити їх у найбільш людних місцях міста. Електронні версії афіш буде розміщено та розповсюджено за допомогою соціальних мереж, а також веб-ресурсів бібліотеки, її партнерів та онлайн ЗМІ.
3. Центральна міська бібліотека для дітей Олександрійської міської централізованої бібліотечної системи, Кіровоградська область, проект Рекламна агенція «Бібліо-стиль»
Бібліотека працюватиме над розробкою нового сучасного бібліотечного іміджу, створивши власну рекламну агенцію «Бібліо стиль», що сприятиме популяризації бібліотечних послуг за допомогою інформаційних, комунікаційних та маркетингових технологій, зокрема, ребрендінгу фірмового стилю бібліотеки та її веб-сайту, створення 3-D малюнків на фасаді бібліотеки, ландшафтного дизайну при-бібліотечної території та створення комфортних зон відпочинку для користувачів.
4. Бармашівська бібліотека – філія, Миколаївська область, проект «Бібліо-сейшен».
Сільська бібліотека організує змістовне дозвілля та проведе низку культурних заходів для мешканців віддалених сіл Миколаївщини, а також рекламуватиме сучасні бібліотечні послуги на новоствореному веб-сайті та у соціальних медіа. Волонтери бібліотеки створять малюнок-графіті на стіні бібліотеки та допоможуть при створенні нових читальних залів - «Бібліоресторану» та «Бібліобару». Нові читальні зали популяризуватимуть читання у творчий спосіб, пропонуючи своїм читачам, наприклад, «бізнес ланч» (інформаційний сніданок ділової людини з швидкого читання періодичної преси), «гарячі страви» (книги, що надають енергію та сприяють ефективній роботі у сфері бізнесу, економіки, політики та права) або «віртуальні кекси» (найкраще з молодіжної літератури, книги з «начинками» з комп’ютерних та Інтернет технологій).
5. Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І. Чижевського, проект «Сучасна бібліотека: інший вимір – реклама».
Проект бібліотеки спрямований на те, щоб інформувати якомога більше місцевих жителів про широкий спектр інноваційних послуг та популяризувати новий сучасний імідж бібліотеки. Місцевий фотоклуб та Кіровоградська обласна організація Національної спілки фото художників України сприятимуть PR кампанії шляхом організації виставок сучасного мистецтва, проведення майстер класів та навчання у фото школі для тих, хто цікавиться фотографією. Бібліотека також створить відео ролики, що рекламуватимуть нові бібліотечні послуги (зокрема, ігри Kinekt 3-D для дітей та молоді, електронний читальний зал, тощо) та розповсюдить інформацію про них у соціальних мережах та за допомогою інших онлайн ресурсів.