Оголошення
Нове видання ІФЛА з маркетингу
«Гарячою темою» є маркетинг бібліотеки 21 століття та інформаційних організацій, орієнтований на нове покоління, на користувачів Web 2.0. Видання «Маркетинг бібліотек у світі Web 2.0» зосереджується на маркетингових і нетехнічних аспектах Web 2.0 у бібліотеці, а також на інформаційних налаштуваннях. В роботі, що видана англійською та французькою мовами, досліджуються наступні питання:
- Основні концепції Web 2.0, маркетинг бібліотек та інформаційних організацій;
- Як бібліотеки переймають маркетингові стратегії Web 2.0;
- Маркетинг бібліотек, спрямований на користувачів Web 2.0;
- Міжнародні тенденції;
- Цікаві приклади маркетингу засобами Web 2.0.
Вихідні дані видання:
Marketing Libraries in a Web 2.0 World / edited by Dinesh Gupta and Réjean Savard. Berlin/Munich: De Gruyter Saur, 2011. ISBN 978-3-11-026331-2. (IFLA Publications; Nr 145). Euro 89.95
Спеціальна ціна для членів ІФЛА - 69.95 евро.
Видання доступне також і в електронному вигляді (eBook).
Замовлення надсилати за адресою:
De Gruyter Saur Verlag
чи
Rhenus Medien Logistik GmbH & Co. KG
Justus-von-Liebig-Straße 1
86899 Landsberg, Germany
http://www.degruyter.de/cont/imp/saur/saurEn.cfm
Tel. +49 (0)8191 9 70 00-214
Fax: +49 (0)8191 9 70 00-560