Нове видання ІФЛА з маркетингу

«Гарячою темою» є маркетинг бібліотеки 21 століття та інформаційних організацій, орієнтований на нове покоління,  на користувачів Web 2.0.  Видання «Маркетинг бібліотек у світі Web 2.0» зосереджується на маркетингових  і нетехнічних аспектах Web 2.0 у бібліотеці, а також на інформаційних налаштуваннях. В роботі, що видана англійською та французькою мовами, досліджуються наступні питання:

  • Основні концепції Web 2.0, маркетинг бібліотек та інформаційних організацій;
  • Як бібліотеки переймають маркетингові стратегії Web 2.0;
  • Маркетинг бібліотек, спрямований на користувачів Web 2.0;
  • Міжнародні тенденції;
  • Цікаві приклади маркетингу засобами Web 2.0.

Вихідні дані видання:

Marketing Libraries in a Web 2.0 World  / edited by Dinesh Gupta and Réjean Savard. Berlin/Munich: De Gruyter Saur, 2011. ISBN 978-3-11-026331-2. (IFLA Publications; Nr 145). Euro 89.95

Спеціальна ціна для членів ІФЛА - 69.95 евро.

Видання доступне також і в електронному вигляді (eBook).

Замовлення надсилати за адресою:

De Gruyter Saur Verlag                                          

 чи

Rhenus Medien Logistik GmbH & Co. KG                

Justus-von-Liebig-Straße 1                                       

86899 Landsberg, Germany                                      

http://www.degruyter.de/cont/imp/saur/saurEn.cfm

Tel. +49 (0)8191 9 70 00-214                                    

Fax: +49 (0)8191 9 70 00-560                                   

degruyter@de.rhenus.com